Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris - Poreč

Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris - Poreč
$$$$
Przegląd

33-pokojowy Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris Poreč znajduje się 59 minut jazdy samochodem od lotniska Pula i oferuje basen oraz basen. Lapidarium jest w 3 km, a Plac Marafor jest jedynie 7 km od 4-gwiazdkowego hotelu.

Lokalizacja

Ten hotel leży w dzielnicy Lanterna Porec, mniej niż 15 minut jazdy samochodem od takich miejsc kultu religijnego jak Bazylika Eufrazjusza w Poreču. Starówka w mieście Poreč znajduje się zaledwie 7 km od obiektu noclegowego.

Pokoje

Pokoje w Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris w Poreču wychodzą na las i zawierają telewizję satelitarną i klimatyzację oraz oddzielną toaletę i prysznic.

Jedzenie

Śniadanie podawane jest w restauracji.

Wypoczynek & Biznes

Sezonowy basen zewnętrzny i słoneczny taras płatne dodatkowo.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 16:00-20:00
od 08:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Dziecko i dodatkowe łóżka
Maksymalna ilość dodatkowych łóżek w pokoju – 1.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Języki
angielski, niemiecki, włoski, chorwacki
Budynek
Liczba pokoi:33
Dawna nazwa
Mobile Homes - Naturist Fkk Camping Solaris
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Bar/ Poczekalnia

Restauracja

Transfery

Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)

Basen

• Tenis stołowy
  • Mini-golf

Usługi

• Transfer lotniskowy (dodatkowo płatny)
  • Usługa parkowania
  • Wynajem samochodów
  • Pralnia
  • Usługa przewodnika/ Sprzedaż biletów
  • Sklepy/ usługi komercyjne

Opinie o Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris

8.4 /10
Świetnie92 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.4

Uprzejmy personel, podczas jednej wizyty pomógł mi się obudzić. To miejsce idealnie mi odpowiada, ma wszystko, czego potrzebuję: Wi-Fi, Valet parking, recepcję czynną przez całą dobę. Wrócę na wycieczkę!

Barbara Polska,
    9.6

Domy blisko plaży, atmosfera niesamowita, relaks bez równych. Domki super wyposażone, nowe, czyste. MEGA miejsce, BAJKA!

Mariusz Polska,
    9.2

Nasz pobyt w tym miejscu był niesamowity! Hotel znajduje się w idealnej lokalizacji - bezpośrednio przy plaży. Bliskość morza sprawia, że każdego dnia mogliśmy cieszyć się pięknymi widokami i miękkim piaskiem pod stopami. usługi takie jak wynajem samochodów, sklepy, pralnia czy transfer z lotniska były dostępne na miejscu, co bardzo ułatwiło nam organizację naszego pobytu.

Ten hotel jest idealnym miejscem dla rodzin.

Wojciech Polska,
    9.4

Byłem z przyjaciółmi i świetnie się bawiliśmy. Domek był zadbany i blisko plaży. Cały obiekt był prywatny, więc mogliśmy swobodnie korzystać z naturystycznych uroków. Doskonałe wakacje!

Arkadiusz Polska,
    8.4

Super wyposażone domki. Czystość i zadbane wnętrza. Pełne wyposażenie. Niesamowita atmosfera. Relaks nie doświadczony nigdzie indziej. Ładne, czyste, nowe domki. Domki wyposażone w klimatyzację

Nie było nic, co by mi się nie podobało.

Janusz Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.8

Na pewno warto zatrzymać się w tym ośrodku! Właściwie nie mogę znaleźć żadnych wad. Nasz pobyt był super, atmosfera była niesamowita, a relaks, jaki tam doświadczyliśmy, nie doświadczyliśmy nigdzie indziej. Na pewno tam wrócimy.

Śniadanie było smaczne, ale brakowało nam dodatkowych opcji. Może warto by było dodać większy wybór produktów śniadaniowych.

Stefan Polska,
    8.2

Mój pobyt w Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris Porec był naprawdę niesamowity! Domki były bardzo blisko plaży, co było świetne, bo mogłam szybko dotrzeć do morza i cieszyć się pięknymi widokami. Wewnątrz domku wszystko było czyste i nowe, a klimatyzacja zapewniła nam przyjemny chłód w upalne dni. Wyposażenie było zaskakujące - mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy, aby czuć się jak w domu. Obsługa była również bardzo pomocna i przyjazna.

Jedynym małym mankamentem był brak wymiany ręczników podczas tygodniowego pobytu i konieczność dokupienia papieru toaletowego. Jednak reszta doświadczenia była tak wspaniała, że ten drobny niedociągnięcie nie wpłynęło negatywnie na nasz pobyt.

Aneta Polska,
    8.8

Bardzo blisko plaży i możliwość korzystania z uroków naturystycznych. Domek był czysty, zadbany i wyposażony we wszystko, co potrzebne. Przyjemna atmosfera i niesamowity relaks. Personel był bardzo miły i pomocny.

Nic złego do wymienienia.

Zygmunt Polska,
    8.0

Moje wrażenia z pobytu były niezwykle pozytywne. Lokalizacja tego miejsca jest idealna dla osób, które kochają plażę. Domek, w którym się zatrzymałam był bardzo blisko morza, co umożliwiło mi codzienne korzystanie z uroków piaszczystej plaży. To naprawdę było niesamowite. domek był nowy i bardzo czysty. Wyposażenie wewnątrz było na wysokim poziomie, a klimatyzacja zapewniła nam komfort w upalne dni.

Jedynym negatywnym aspektem naszego pobytu był problem z internetem. Jego jakość była słaba, co utrudniało nam korzystanie z niego.

Halina Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.4

Fajne miejsce na wakacje! Jest super atmosfera i dużo relaksu. Domki są dobrze wyposażone i czyste. Na pewno jeszcze tam wrócimy. 😊

Eugeniusz Polska,
    9.4

Super wyposażone domki. Czystość i zadbane wnętrza. Wszystko co potrzebne było dostępne. Niesamowita atmosfera. Relaks nie do opisania. Piękny, czysty dom z klimatyzacją. Bliskość plaży. Prywatny Resort Solaris

Wszystko było super.

Alicja Polska,
    9.8

Zawsze wracam do tego miejsca. Personel jest bardzo mily i pomocny, nawet pomogli mi odzyskac zapomniane słuchawki. Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris ma wszystko czego potrzebuję: Wi-Fi, Valet parking, 24-hour reception, Bar/ Lounge area, Restaurant. Z pewnością tu wrócę na weekend.

Sławomir Polska,
    9.8

Moje doświadczenie z Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris było niesamowite. Mieliśmy domki tuż przy plaży, co było fantastyczne. Stało to nam na wyciągnięcie ręki, więc mogliśmy łatwo korzystać z uroków naturystycznego kąpieli słonecznych i bezproblemowo zapomnieć o odzieży. Domki były również bardzo zadbane i wyposażone we wszystko, czego potrzebowaliśmy. Byłam pod wrażeniem czystości i komfortu, jakie oferowały. Personel był bardzo pomocny i uprzejmy, a śniadanie było smaczne. mieliśmy niesamowity widok na morze, co sprawiło, że nasz pobyt był jeszcze bardziej relaksujący i przyjemny.

Elżbieta Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris

Jaka jest odległość od Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris do centrum Poreču?
Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris leży w dzielnicy Lanterna Porec.
Czy w pobliżu 4-gwiazdkowego Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris są jakieś atrakcje turystyczne?
Bazylika Eufrazjusza w Poreču, a także Starówka w mieście Poreč są najlepsze wśród punktów orientacyjnych i są dostępne odpowiednio w 15 min i 20 min jazdy od 4-gwiazdkowego Mobile Homes - Fkk Nudist Camping Solaris.
Czy ten hotel zapewnia transfer lotniskowy?
Zajmujący 59 min jazdy autobus wahadłowy jest jedną z usług oferowanych przez ten hotel. Prosimy o poinformowanie obsługi hotelu o planowanej godzinie przyjazdu.